Procedura de inscriere si mediere a candidatilor

1. Aplicarea la un job:

Va creati un cont si va inregistrati un CV pe situl nostru si apoi puteti aplica online direct la jobul dorit;
sau
puteti trimite un CV pe adresa [email protected] cu specificatia pentru care din joburi sunteti interesat(a), dupa ce veti consulta lista de locuri de munca disponibile. Daca nu gasiti nici un loc de munca potrivit pentru dvs, ne puteti trimiteti CV-ul, pentru inregistrarea in baza noastra de date in vederea obtinerii ulterioare a unui loc de munca.

2. Interviul de acceptare:

Dupa ce primim CV-ul dvs veti fi contactat telefonic de catre un consultant din cadrul companiei noastre care va purta un scurt interviu telefonic cu dvs. Daca sunteti gasit(a) eligibil atunci veti fi programat(a) la inscrierea oficiala. Pentru inscrierea oficiala trebuie sa va prezentati cu anumite documente care vor forma dosarul dvs de inscriere.

3. Formarea dosarului de inscriere: 

Pentru inscrierea oficiala trebuie sa va prezentati cu anumite documente, care vor forma dosarul dvs de inscriere. Dosarul pentru inceput va contine:

- CV limba engleza sau romana
- 1 Fotografie tip pasaport
- 1 Fotografie “Full Body”, marime 9/13, la tinuta office
- Copie pasaport / Copie C.I
- Copie ultima diploma de studii
- Certificatul de cazier judiciar “fara antecedente penale”
- Adeverinta medicala “clinic sanatos atat fizic cat si psihic”
- Copie carnet de munca (daca ati avut intocmit);
- Copie acte de calificare (daca aveti);
- Dovada eliberata de Ministerul de Interne din care sa rezulte ca nu aveti interdictia legala de a parasi localitatea ori alte limitari ale exercitarii dreptului la libera circulatie in afara granitelor tarii;

Dupa acceptarea dvs. pentru unul din joburile dorite, este posibil sa vi se ceara completarea dosarului si cu alte acte necesare in functie de cererea angajatorului respectiv.

4. Inscrierea oficiala: 

Inscrierea se materializeaza prin semnarea unui contract de mediere care stabileste drepturile si obligatiile pe care le aveti in derularea acestui contract, in vederea plasarii dvs la unul din joburile dorite si care stabileste costul evaluarii si procesarii dosarului de inscriere si costul tarifului de mediere. 

A. Plata taxei de evaluare si procesare a dosarului de inscriere, de regula, este intre 360 - 550 lei, in functie de complexitatea dosarului si se achita la momentul inscrierii. 

B. Plata tarifului de mediere difera de la o oferta la alta, si se poate consulta in cadrul sectiunii "Oferte de munca permanente" sau "Oferte de munca actuale". Aceasta plata o puteti face fie la semnarea contractului de mediere, fie la semnarea contractului de munca, fie dupa ce incepeti munca in strainatate.
OBS: De la inceputul anului 2015 compania "Banca de Joburi" a eliminat toate tarifele de mediere pentru majoritatea proiectelor de recrutare, astfel incat sa usureze accesul candidatilor romani la un loc de munca in strainatate.

5. Interviul cu angajatorul:

In functie de jobul ales, exista 4 variante pe care angajatorul le poate alege in vederea selectiei finale:

a) interviu telefonic;
b) interviu prin video conferinta (ex: Skype, etc…);
c) interviu fata in fata (in cadrul targurilor de joburi organizate de firma noastra);
d) selectie de dosare;
e) targuri de joburi online; 

6. Contractul de munca:

Dupa selectia finala, angajatorul trimite contractele de angajare, iar firma noastra va cheama pentru semnarea acestora.

7. Plecarea la locul de munca:

Dupa semnarea contractului de munca firma noastra va organiza plecarea dvs. la viitorul loc de munca. Costurile de transport pana in tara de destinatie sunt in general suportate de catre angajat, iar agentia noastra va poate oferi pentru biletele de transport cele mai mici preturi, datorita organizarii de grupuri. 

8. Monitorizarea candidatiilor la locul de munca: 

Tuturor candidatiilor li se ofera servicii post-plasament, astfel incat pentru orice posibila problema aparuta la locul de munca li se ofera sprijin si consiliere in rezolvarea acesteia. 
- Suport post-vanzare oferit tuturor candidatilor aflati la un loc de munca in strainatate. Toti candidatii au acces la un numar de telefon de urgenta disponibil non-stop.
- Garantia calitatii = replasarea gratuita a candidatilor in cazul in care contractul lor de munca nu a fost respectat, iar medierea conflictului nu s-a putut realiza intr-un termen de 15 zile.